Betaling & Verzending

 

Ik heb bij de bestelling een vergissing gemaakt, kan ik die nog wijzigen?

Dit is afhankelijk van hoever je bestelling reeds in behandeling is. Je neemt best zo spoedig mogelijk contact met ons op via mail. Vermeld je ordernummer en wat je wil gewijzigd zien. We doen dan al het mogelijke om dit te wijzigen. Indien het pakket al opgestuurd zou zijn, dan kan je dit terugzenden, maar de retourkosten zijn dan wel voor jouw rekening.

Hoe weet ik of m’n bestelling aanvaard is?

Nadat je je bestelling bevestigd hebt en de betaling via de beveiligde site helemaal doorlopen hebt, ontvang je van ons een orderbevestiging via mail.
Indien je via overschrijving wenst te betalen, krijg je eveneens een orderbevestiging met de betalingsgegevens.
Controleer best altijd deze mail, om zeker te zijn dat alle gegevens juist zijn ingevuld.

Kan ik ook als bedrijf bestellen en een factuur krijgen?

Ja dat kan. Vul tijdens het bestelproces uw bedrijfsnaam en BTW nummer in en wij bezorgen u een factuur van uw bestelling. Als we ‘relatiegeschenk’ moeten vermelden op de factuur, dan kan je dit aanvinken tijdens het bestelproces.

Wat zijn de verzendkosten en kan ik m’n bestelling ook gratis afhalen?

Bij een order vanaf € 65 is de verzending naar België, Nederland en Luxemburg gratis!

De verzending naar Frankrijk, Duitsland en Verenigd Koninkrijk is gratis bij een order vanaf € 100.
Indien je voor minder dan € 65 (BENELUX) of € 100 (FR, DU en UK) bestelt, zijn dit de verzendkosten (incl. BTW) die wij aanrekenen voor een levering naar:

  • België: € 4,95
  • Nederland en Luxemburg: € 5,95
  • Frankrijk, Duitsland en Verenigd Koninkrijk: € 9,50
  • Italië, Oostenrijk en Spanje: € 16
  • Denemarken: € 19
  • Zweden en Finland: € 21
  • Rest van de wereld: gelieve ons hiervoor te contacteren.

Bij het afrekenen kan je de verzendkosten berekenen door het land van bestemming in te geven.
Als je in de buurt van Zulte bent, kan je je bestelling ook komen afhalen. Wel graag de dag voordien een afspraak maken via mail, zodat je zeker niet voor een gesloten deur komt te staan.
Stuur hiervoor een mailtje naar info@gloriouslou.be

 

Hoe kan ik betalen?

Glorious Lou werkt samen met Sisow, een bedrijf gespecialiseerd in beveiligde betalingen via internet. Dit betaalplatform is geïntegreerd in de webshop. Je kan betalen via Bancontact/Mistercash, Mastercard, iDeal, PayPal of door middel van bankoverschrijving.

Wanneer krijg ik m’n bestelling aan huis geleverd?

We streven ernaar om je bestelling binnen 2 werkdagen na ontvangst van betaling te verzenden. Hou er wel rekening mee dat als je betaalt via overschrijving het wel enkele dagen kan duren vooraleer we de betaling ontvangen! De verzending zelf neemt 1 à 2 werkdagen in de Benelux en 3 tot 5 werkdagen buiten de Benelux  in beslag. Wil je de bestelling sneller ontvangen? Mail ons en we zullen kijken wat we voor je kunnen doen.

Wat als er niemand thuis is op het moment dat de koerierdienst of postbode komt leveren?

Ben je niet thuis wanneer de postbode langskomt, dan kan je telefonisch een tweede aanbieding vragen of het pakket binnen de 14 dagen in het postkantoor of PostPunt afhalen.  TIP: als je overdag niet veel thuis bent, kan je bij de bestelling beter het adres van je werk, buren of familie invullen.

Kan ik m’n bestelling op een ander adres laten leveren?

Indien je het pakket op een ander adres wil laten leveren, bvb op je werkadres of bij iemand anders, dan kan dit. Je hoeft enkel tijdens het bestelproces een ander afleveradres te kiezen.

Heb je nog een andere vraag?